تماس با ما   صفحه اصلي   نقشه سایت   انگليسي   العربيه   اردو  
پ‍‍ژوهش
نسخه چاپي

پ‍‍ژوهش


برنامه‌هاي ورزشي بيش از يك پنجم كل برنامه‌هاي تلويزيوني جهان را تشكيل مي‌دهند و پربيننده‌ترين و مستمرترين قسمت برنامه‌هاي تلويزيوني، بخش‌هاي ورزشي و گزارش مسابقات بزرگ ورزشي هستند.
متغير استراتژيك متغيري كلان، ارزشي و حتي الامكان تركيبي و نشان دهندة حوز‌ه‌هاي اصلي برنامه‌ریزی, مواجهه و چالش فرهنگی است.
در عصر معاصر كه تكنولوژي اطلاعات و فن آوري ارتباطات تغييرات و تحولات شرايط محيطي مديران ارشد و برنامه‌ريزان را با مجموعه‌اي از داده‌ها و اطلاعات گسسته روبرو كرده كه هيچ‌گونه همخواني هم بين اجراء آنها وجود ندارد به‌ناچار براي افزايش اثر بخشي عملكرد سازماني و مديريت دس...
كشورهاي اسلامي براساس اشتراك در جهان‌بيني واحد و داشتن منبع مشترك تشريع و قانونگذاري يعني قرآن و سنت كه قبلة واحد به آنها ارزاني داشته است و با وجود مراكز و مؤسسات علمي با تجمع بسيار عظيم و با شكوه همه ساله در مكه مكرمه و مدينه منوره مي‌توانند همه ساله از ره‌آورده‌ها...
امروز همانگونه كه انسان‌ها به محيط زيست طبيعي خود دلبسته و وابسته اند و با قدرت سخت از آن بهره گیری مي كنند، ودرپي گسترش آن براي بهره گيري بيشتر از منابع هستند. شد.
مديريت فرهنگي را اكثراً با مديريت دستگاه‌هاي فرهنگي مترادف مي‌گيرند. همانگونه كه مديريت اقتصادي را مترادف مديريت دستگاه‌هاي اقتصادي منظور مي‌دارند.
دیدگاه‌هاي مختلف در باب مفهوم مدیریت، گویاي آن است که مدیریت ترکیبی از علم و هنر است و مرز میان این دو بدین گونه تبیین می‌شود که براي اداره سازمان‌هاي اجتماعی، بایستی با تئوری‌ها و اصول و روش‌هاي علم مدیریت آشنا شد و در واقع علم مدیریت را آموخت و سپس، در بکارگیري این...
درطی سالیان گذشته درخصوص سازمان‌ها ونهادهای فرهنگی دولتی ونیز سازمان‌ها ونهادهای غیردولتی انقلاب اسلامی(عمومی) تحقیقاتی به عمل آمده است که گزارشات مربوطه موجود است اما تاکنون درخصوص نهادهای غیر دولتی مردمی فرهنگی دینی تحقیق وبررسی جامعی صورت نگرفته است.
با توجه به آن که اغلب محصولات فعلي صنعت نشر مستقيماً با حمايت‌هاي دولتي تهيه و در بازار عرضه مي‌گردند، تصوير بازاري به دور از حمايت‌ها، دخالت‌ها و مميزي دولتي و بيان فرصت‌ها، تهديدات و الزامات آن بازار امري حياتي مي‌نمايد.
نتایج نمایش 1-10 (از 58)
 |<  < 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6  >  >|